Thursday, July 7, 2011

aku cinta kamu!!

menemui pelajaran yang aku benci dahulu,
matematik tambahan..

maafkan aku..
kerana tak pernah mengerti kamu..
lansung tak ada rasa untuk mengerti..
nombor-nombor kamu, aku rasa sungguh menyesakkan hidup aku..

maafkan aku..
aku lebih suka kawanmu, matematik..
dia lebih mudah bergaul dengan aku..
mungkin dulu kamu malu dengan aku..
atau sebaliknya..

maafkan aku..
jika aku banyak melakukan kesalahan kepadamu..
juga pada kertas yang aku pegang ini..
aku sedang cuba mengenali kamu dengan sebaiknya..

maafkan aku..
jika sekarang ini mindaku melayang jauh daripada mengingatimu..
budak-budak lelaki itu benar-benar mengganggu mindaku..
aku tidak tahu apa mahunya mereka..
juga mahunya aku sama mereka..

maafkan aku..
aku sudah cuba yang terbaik..
aku berserah pada takdir..

tapi kini, aku suka padamu..
aku cinta kamu!!

No comments:

Post a Comment